Cum comand online?
Cum comand online?
Adaugi produsele dorite in cos, accesezi cosul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmand pasii de acolo, sau telefonic la numarul 0768222888.
Poti cauta produsul dorit direct in campul special de cautare, navigand in categoriile de produse din meniul afisat.
Cand se livreaza comanda si cu firma de curierat are loc?
Informatiile legate de perioada de livrare le gasesti in pagina fiecarui produs sub butonul „Adauga in cos”, impreuna cu toate informatiile disponibile ale produsului respectiv.
Poti gasi termenul de livrare si dupa plasarea comenzii, in contul tau de client, in sectiunea „Comenzile mele”.
Livrarea comenzii la adresa ta este asigurata de companiile de curierat Fan Courier, GLS.
Transportul este gratuit?
Transportul este gratuit pentru toate comenzile.
Cum stiu ca produsele vor fi livrate?
Cand produsele parasesc depozitul Ales.ro, vei primi o notificare pe mail, unde iti vom comunica numarul de AWB al coletului, pentru a-l putea urmari. De asemenea, vei primi o notificare prin SMS de la curier cu privire la data si intervalul orar estimativ in care va avea loc livrarea coletului.
Am primit un colet incomplet. Care este solutia?
Vom identifica coletul impreuna cu partenerii nostri de curierat. In cazul in care comanda ta a fost livrata incomplet, ne poti comunica telephonic la numarul 0768222888 sau printr-un e-mail la adresa … @...ro numarul comenzii si AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificarile necesare.
Produse
Unde pot gasi produsele Ales.ro?
Produsele Ales.ro sunt comercializate exclusiv online, la adresa www.ales.ro
Cum pot gasi produsul dorit?
Poti gasi produsul dorit in campul special de sau navigand in categoriile de produse din meniul afisat. Poti utiliza filtrele noastre.
Ce sunt produsele similare?
Produsele similare sunt produse alternative care fac parte din aceeasi gama de produses au categorii.
Atunci cand produsul dorit de tine este indisponibil pe site sau cauti modele asemanatoare, ai posibilitatea sa optezi pentru produse similare.
Am posibilitatea de a schimba un produs dupa livrarea acestuia?
Schimbul de produse este indisponibil. Poti sa returnezi produsul, accesand sectiunea “Retur”.
Cum procedez in cazul unui produs neconform(defect, lipsa piesa, etc.)?
Daca ai primit un produs defect sau incomplet, ne poti notifica printr-un e-mail sau telefonic, specificandu-ne numarul comenzii, produsul si problema cu produsul respectiv.
Ne poti transmite cateva fotografii cu produsul. In urma verificarilor suplimentare, vom reveni catre tine cu o solutie optima, in maximum 48 ore lucratoare.
De asemenea, ai posibilitatea de a returna produsul, daca se incadreaza in termenul de maximum 14 zile calendaristice.